مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 03:052023-08-03دانش

شرایط درخواست بخشش شهریه در دانشگاه تربیت مدرس تغییر کرد


شرایط درخواست بخشش شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بر اساس مصوبات جلسه 482 کمیسیون موارد خاص دانشگاه تربیت مدرس تغییر یافت.

- شرایط درخواست بخشش شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بر اساس مصوبات جلسه 482 کمیسیون موارد خاص دانشگاه تربیت مدرس تغییر یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، درخواست بخشش شهریه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که بر اساس شیوه نامه تمدید تحصیلی مصوب شورای آموزشی این دانشگاه و تمدید کلی کمیسیون موارد خاص دانشگاه در تاریخ مقرر موفق به دفاع از پایان نامه خود شوند، قبل از فراغت از تحصیل و حداکثر تا سه ماه پس از دفاع از پایان نامه قابل طرح و بررسی در کمیسیون موارد خاص است.

بر این اساس درخواست بخشش شهریه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بعد از فراغت از تحصیل و سه ماه بعد از دفاع قابل طرح در کمیسیون موارد خاص نیست.

همچنین درخواست بخشش شهریه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که بر اساس شیوه نامه تمدید تحصیلی مصوب شورای آموزشی دانشگاه و تمدید کلی کمیسیون موارد خاص دانشگاه در تاریخ مقرر موفق به دفاع از پایان نامه خود نمی شوند و برای اخذ مجوز برای دفاع از پایان نامه به سامانه سجاد(سامانه جامع امور دانشجویان) ارجاع داده می شوند، قابل طرح در کمیسیون موارد خاص دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط درخواست بخشش شهریه در دانشگاه تربیت مدرس تغییر کرد

شرایط درخواست بخشش شهریه در دانشگاه تربیت مدرس تغییر کرد