مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-14سياسي

پرستاران طرحی به جای استخدام اخراج شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزابیگی، روز دوشنبه 23 مرداد 1402، در نشست خبری که در سالن کنفرانس سازمان نظام پرستاری برگزار شد، - رییس کل سازمان نظام پرستاری، با اشاره به جانفشانی های نیرو های پرستاری در دوران سخت کرونا، از اخراج 20 هزار نیروی بالینی که 17 هزار نفر آن ها پرستار هستند، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزابیگی، روز دوشنبه 23 مرداد 1402، در نشست خبری که در سالن کنفرانس سازمان نظام پرستاری برگزار شد، گفت: جامعه پرستاری به اندازه ای که خدمت می کند، دیده نمی شود.

وی افزود: این روز ها جامعه پرستاری در آستانه برگزاری انتخابات دوره ششم نظام پرستاری قرار دارد و انتظار می رود حال و هوای پرستاری با این انتخابات تغییر کند.

میرزابیگی گفت: پیش بینی می شود مشارکت در انتخابات بیشتر از دوره قبل باشد، حداقل در ثبت نام کاندیداها؛ به نظر می رسد شاهد افزایش مشارکت باشیم.

وی ادامه داد: البته هنوز تا جابجایی دوره جدید نظام پرستاری، چند ماه فرصت باقی مانده و نمی بایست از انجام وظایف سازمان غافل شد.

میرزابیگی با عنوان این مطلب که تا کنون 8 قانون در حوزه پرستاری به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، گفت: قانون تعرفه گذاری، قانون ارتقا بهره وری، قانون توسعه پرستاری جامعه نگر، تصویب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران طرحی به جای استخدام اخراج شدند

پرستاران طرحی به جای استخدام اخراج شدند