مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-23پزشكي

استفاده از مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نهادینه شد


مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: استفاده از مدیریت دانش یکی از سیاست ها و اولویت های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد آخوندی ظهر یکشنبه در نشست کمیته بهره وری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر استفاده از مدیریت دانش در ارتقای نظام سلامت اظهار داشت: یکی از سیاست های بهره وری در نظام سلامت استفاده از مدیریت دانش است.

وی افزود: با استفاده از مدیریت دانش، اطلاعات و دانش مربوط به بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی، کاهش هزینه ها و افزایش دسترسی به خدمات سلامت جمع آوری، ذخیره و به اشتراک گذاشته می شوند.

وی اضافه کرد: استفاده از سامانه های الکترونیک، اشتراک گذاری تجربیات و دانش کارکنان، توسعه سیستم های اطلاعاتی و مدیریتی، توسعه نیروی انسانی، توسعه برنامه های پیشگیری، انجام تحقیقات پژوهشی و توسعه سیستم های تأمین و توزیع دارو از جمله مواردی است که در مدیریت دانش مورد توجه قرار می گیرد.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اهمیت بهره وری در نظام سلامت گفت: بهبود بهره وری نظام سلامت نیاز به تلاش همه جانبه از سوی دولت، ارائه دهندگان خدمات سلامت، بیماران و جامعه دارد و این تلاش باید بر اساس دانش روز دنیا و نیازهای جامعه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نهادینه شد

استفاده از مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نهادینه شد