مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-19اقتصادي

افزایش 21 درصدی جابجایی کالا در مشگین شهر


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: بیش از 34 هزار تن کالا در مشگین شهر جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 21 درصدی را شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا فرج پور ظهر شنبه در بازدید از شرکت حمل و نقل کالای این شهرستان با اشاره به فعالیت 6 شرکت حمل و نقل کالا در این شهرستان اظهار کرد: بیش از 34 هزار تن کالا طی 4 ماهه گذشته سال جاری در مشگین شهر جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 21 درصدی را شاهد هستیم.

وی حفاظت و صیانت از حریم راه ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: در 4 ماهه گذشته 672 کیلومتر از حریم راه اصلی و جاده شنی و خاکی شهرستان مشگین شهر تسطیح و رگلاژ شده است و همچنین 300 کیلومتر از افتادگی شانه راه اصلاح و 875 کیلومتر از کانال های طرفین راه اصلاح و بازسازی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر رفع مسدودیت و بازگشایی 585 کیلومتر از راه های روستایی را یادآور شد و بیان کرد: در این مدت راهداران با به کارگیری 70 تن آسفالت سرد و 1 هزار و600 متر مربع آسفالت گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

فرج پور خاطرنشان کرد: با حضور گشت راهداری در محورها برای جلوگیری از تجاوز به حریم 105 مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، از 25 مورد تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 21 درصدی جابجایی کالا در مشگین شهر

افزایش 21 درصدی جابجایی کالا در مشگین شهر