مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-16سياسي

برگزاری رزمایش ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزهای خوزستان


رزمایش آمادگی استقبال و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه استان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی جمعیت هلال احمر خوزستان تاکید کرد: هلال احمر در خدمات رسانی به زائران حسینی یکی از نهادهای مهم است چرا که این نهاد همواره در بحران های مختلف حضور دارد و به همین دلیل باید همیشه در حالت آماده باش باشد.

وی با تاکید بر اینکه امدادگران و داوطلبان هلال احمر در مراسم اربعین حسینی باید برای رضای خدا به زائران حسینی خدمات خودشان را ارائه دهند، افزود: هلال احمر باید تحرک، پویایی، آمادگی و طراحی برای امدادرسانی در حادثه را داشته باشد تا در کنترل حوادث و امدادرسانی به موقع پیروز باشد.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه هلال احمر خوزستان باید ارتباطات نزدیک و خوبی را با کشورهای هم مرز استان داشته باشد، بیان کرد: هلال احمر باید نیروهای متخصص پرورش دهد و آموزش های به روز را به نیروهای خود ارائه دهد تا در حوادث امکان بهترین و با کیفیت ترین امدادرسانی را با کمترین تلفات داشته باشند.

استاندار خوزستان گفت: فردا و پس فردا شب رزمایش آمادگی استقبال و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در 2 مرز چذابه و شلمچه استان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزهای خوزستان

برگزاری رزمایش ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزهای خوزستان