مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 23:002023-07-29بين الملل

پاسخ قاطع بیروت به فرستاده های تل آویو درباره حزب الله


وزیر خارجه لبنان گفت رژیم صهیونیستی درباره چادرهای حزب الله در مزارع شبعا به بیروت پیام داده بود که با پاسخ محکمی از سوی دولت لبنان درباره اشغالگری در این منطقه مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  عبدالله بو حبیب وزیر امور خارجه لبنان شامگاه امروز شنبه درباره تجاوزات مرزی نظامیان رژیم موقت صهیونیستی، آوارگان سوری حاضر در لبنان و مخالفت کشورهای غربی با بازگشت آنان و مسئله انتخاب رییس جمهور در لبنان صحبت کرد.

بوحبیب در مصاحبه با شبکه خبری المیادین، از نیروهای یونیفل خواست که نشست سه جانبه ای برای تعیین مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی برگزار کنند؛ زیرا صهیونیستها، از نظر زمینی، هوایی و دریایی، قطعنامه 1701 را نقض می کنند.

 : قطعنامه 1701 از قطعنامه های شورای امنیت است که در 11 آگوست 2006 برای پایان دادن به جنگ میان حزب الله لبنان و اسراییل صادر شد(جزییات بیشتر ).

وزیر خارجه لبنان همچنین خبر داد که سفرای پنج کشور بزرگ در لبنان نزد وی رفته بودند تا درباره چادرهای مزارع شبعا صحبت کنند، ولی پاسخ ما این بود که باید درباره اشغال مزارع شبعا لبنان [توسط رژیم صهیونیستی] سخن گفت، نه چادرهای موجود در آن .

   شبکه صهیونیستی کان تیر ماه گذشته گذشته تصاویری از چادرهای منتسب به جنبش حزب الله لبنان در مرز فلسطین اشغالی منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قاطع بیروت به فرستاده های تل آویو درباره حزب الله

پاسخ قاطع بیروت به فرستاده های تل آویو درباره حزب الله