مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-21سياسي

عمل به وظیفه شرعی و انقلابی جهاد تبیین واجب است


فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت عتف گفت: وظیفه یکایک ما در آموزش عالی کشور به ویژه در موقعیت حساس کنونی عمل به وظیفه شرعی و انقلابی جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نشست تکریم  جعفر جعفری فرمانده سابق پایگاه بسیج ستادی وزارت عتف با حضور فرمانده مرکز بسیج کارکنان، معاونین وی و اعضای شورای پایگاه ستادی برگزار شد.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت عتف در این نشست ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های جعفری در زمان مسؤولیت گفت: مسؤولیت در بسیج یک فرصت ارزشمند برای کسب قرب الهی و حرکت در مسیر نورانی شهدا است.

نصیرزاده ادامه داد: یکی از وظایف مهم شجره طیبه بسیج کارکنان تلاش در راستای تحقق دولت اسلامی و تربیت کادری در تراز انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و خدمت شایسته به ملت عزیز و شریف است که در اجرای این ماموریت خطیر و ماموریت های دیگر در عرصه های فرهنگی، علمی، جهادی و امنیتی، مسئولین دستگاه ها نقش ویژه ای دارند.

رییس هیأت اندیشه ورز وزارتخانه ها و ادارات تصریح کرد: فرماندهان بسیج کارکنان در مسیر اجرای ماموریت های محوله باید اهمیت نقش آفرینی بسیج را برای مسئولین تبیین کرده و همه ظرفیت های بسیج را در اجرای ماموریت های آموزش عالی به میدان بیاورند اما در صورت عدم همراهی نباید لحظه ای در اجرای وظایف ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به وظیفه شرعی و انقلابی جهاد تبیین واجب است

عمل به وظیفه شرعی و انقلابی جهاد تبیین واجب است