مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:052023-07-26اقتصادي

پروژه راه آهن همدان ـ سنندج 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیر حوزه طرح های ساخت و توسعه زیربناهای استان کردستان گفت: پروژه راه آهن همدان ـ سنندج 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه تمام کارگاه ها فعال است و امیدواریم پاییز امسال به بهره برداری برسد.

- عرفان مرادی مدیر حوزه طرح های ساخت و توسعه زیربناهای استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج به تشریح آخرین وضعیت پروژه راه آهن همدان ـ سنندج پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر ریل گذاری پروژه به صورت کامل به اتمام رسیده و مشغول عملیات راه اندازی ریل، تنظیم ریل و جوشکاری هستیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ایستگاه سنندج هم 98 درصد است، افزود: ایستگاه های قروه و دهگلان پیشرفت فیزیکی 16 تا 18 درصد دارند، اما برای بهره برداری پروژه مانعی نخواهد بود.

مرادی پیشرفت فیزیکی کل پروژه را 92 درصد اعلام و عنوان کرد: برای این پروژه، دولت 750 میلیارد تومان به مشاوران و پیمانکاران بدهی دارد که با توجه رایزنی های صورت گرفته، 350 میلیارد تومان از آن ابلاغ شده و در صورت پرداخت بخشی از این مطالبات پرداخت خواهد شد.

مدیر حوزه طرح های ساخت و توسعه زیربناهای استان کردستان با عنوان اینکه پروژه در حال حاضر کاملا فعال و کار در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد، پاییز امسال این پروژه بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه راه آهن همدان ـ سنندج 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه راه آهن همدان ـ سنندج 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد