مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-25بين الملل

روزنامه های رژیم صهیونیستی سیاه شدند!


پس از آنکه پارلمان رژیم صهیونیستی بند اصلی طرح جنجال برانگیز تغییرات قضایی را تصویب کرد، بسیاری از روزنامه های این رژیم امروز (سه شنبه) در اقدامی اعتراضی یک صفحه تماما سیاه را در صفحه اول خود منتشر کردند.

- پس از آنکه پارلمان رژیم صهیونیستی بند اصلی طرح جنجال برانگیز تغییرات قضایی را تصویب کرد، بسیاری از روزنامه های این رژیم امروز (سه شنبه) در اقدامی اعتراضی یک صفحه تماما سیاه را در صفحه اول خود منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از جروزالم پست، پول چاپ صفحات اول این روزنامه ها که به رنگ سیاه بوده، توسط یک جنبش اعتراضی در رژیم صهیونیستی پرداخت شده است.

در پایین صفحه اول این روزنامه ها با فونت کوچک و رنگ سفید نوشته شده است: یک روز سیاه برای دموکراسی اسراییل و همچنین مجددا با فونت کوچک و بالای صفحه واژه تبلیغات به چشم می خورد.

اگرچه تمام این روزنامه ها از جمله یدیعوت آحارونوت، یسراییل هیوم و هاآرتص شامل واژه تبلیغات می شد، اما برخی از خوانندگان مدعی شدند که این نوشته بسیار کوچک بوده و به اندازه کافی مشخص نبوده است.

پارلمان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بند اصلی طرح جنجال برانگیز اصلاح قضایی را تصویب کرد که اختیارات دیوان عالی رژیم را سلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه های رژیم صهیونیستی سیاه شدند!

روزنامه های رژیم صهیونیستی سیاه شدند!