مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-02سياسي

از پدر بزرگ وهابی تا نوه های عاشق سلیمانی


آیین مردم تایلند بت پرستی است و به دنبال آمریکاست، طبیعتاً قهرمانی ندارد، پدربزرگ من مسلمان وهابی بود،ولی من با امام حسین(ع) و امام زمان(عج) پس از آن با سردار سلیمانی آشنا شدم و آرزو داشتم به ایران بیایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، میدان شهدا، خیابان ابن سینا و کوچه پس کوچه ها را قدم میزنم تا به روایتی از دو بانوی تازه مسلمان شده تایلندی برسم، در راه فکر می کنم اسلام چه جذابیتی برای مردمان خارج از مرز این کشور و حتی خارج از مرز خداپرستی دارد؟ انقلاب ما انفجار نور بود ، این جمله امام خمینی(ره) در پیش چشمم نقش می بندد، انقلاب نور اسلام را به دنیا نشان داد، پرچم یازینب(س) نظرم را جلب می کند، نقش زنان در جامعه سازی چیست؟ به مقصد رسیده ام و درحال مصاحبه هستم اما هنوز فکرم درگیر است که زن مسلمان چه دارد که دیگران ندارند و با صدای دختران اهل تایلند در اصفهان به خود می آیم، اسم من امامه است از کشور تایلند و یک سال و نیم است که ایران آمده ام و مسلمان و شیعه هستم ،  نام من هم رقیه است، اهل تایلند و حدود 4 سال است که به ایران آمده ام .

  پرتوهای انقلاب اسلامی بر زندگی پدر بزرگ وهابی فارس: چگونه با اسلام و جریان تشیع آشنا شدید؟ امامه: خانواده من از زمان پدربزرگم به ایران آمده و در قم خانه داشته اند و اینجا درس خواندند بنابراین از کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پدر بزرگ وهابی تا نوه های عاشق سلیمانی

از پدر بزرگ وهابی تا نوه های عاشق سلیمانی