مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-16بين الملل

ادعای روزنامه انگلیسی درباره درخواست آمریکا از ایران در مذاکرات اخیر


رسانه انگلیسی مدعی شده آمریکا در مذاکرات غیرمسقیم اخیر با ایران، با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق فروش پهپادهای جنگی، - رسانه انگلیسی مدعی شده آمریکا در مذاکرات غیرمسقیم اخیر با ایران، با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق فروش پهپادهای جنگی، از تهران خواسته فروش پهپاد به مسکو را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فایننشال تایمز با تکرار ادعای اوکراین و متحدان غربی آن مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق عرضه پهپادهای جنگی به آن-ادعایی که قویا از سوی ایران و روسیه رد شده است، نوشت آمریکا به عنوان بخشی از یک تفاهم گسترده تر و غیرمکتوب با ایران در جهت تنش زدایی، در حال اصرار به ایران است که فروش پهپادهای جنگی و قطعات آن به روسیه را متوقف کند.

ایران موضوع فروش پهپادها به روسیه را بی ارتباط به جنگ اوکراین و در چارچوب روابط دفاعی تهران-مسکو تلقی کرده است.

مسکو نیز تاکید کرده که در جنگ اوکراین، برخلاف کی یف که از تسلیحات آمریکا و دیگر متحدانش استفاده می کند، پهپادهای ساخت صنایع داخل را به کار می گیرد.

حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران نیز اخیرا در سفر به آفریقای جنوبی در نشستی خبری گفت که ما در جنگ اوکراین در کنار هیچ یک از طرفین برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای روزنامه انگلیسی درباره درخواست آمریکا از ایران در مذاکرات اخیر

ادعای روزنامه انگلیسی درباره درخواست آمریکا از ایران در مذاکرات اخیر