مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-14سياسي

آموزش مهارت های کشاورزی به 48 هزار سرباز در سال جاری


مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برنامه ریزی برای آموزش مهارت های کشاورزی به 48 هزار سرباز وظیفه در سال جاری خبر داد.

- مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برنامه ریزی برای آموزش مهارت های کشاورزی به 48 هزار سرباز وظیفه در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار موسی کمالی در تشریح جزییات تفاهم نامه قرارگاه مهارت آموزی و مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی اظهارکرد: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با جدیت پیگیر موضوع مهارت آموزی سربازان به ویژه در حوزه های تخصصی است و در همین راستا تفاهم نامه ای نیز در 21 مردادماه میان قرارگاه مهارت آموزی و موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برای آموزش 48 هزار نفر از سربازان علاقه مند به حوزه کشاورزی برای سال جاری امضا شد.

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: هدف از مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حوزه کشاورزی آموزش و توانمندسازی جوانان برای حضور موثر در جامعه و اشتغال افراد علاقه مند و با انگیزه و دارای زمینه های مرتبط با حوزه کشاورزی برای افزایش بهره وری و توسعه امنیت غذایی کشور با انتخاب سربازان روستایی یا دارای تحصیلات کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های کشاورزی به 48 هزار سرباز در سال جاری

آموزش مهارت های کشاورزی به 48 هزار سرباز در سال جاری