مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-06سياسي

استماع گزارش وزیر کشور/ سابقه اجرایی در پیش ثبت نام اخذ نمی شود


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از حضور وزیر کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: در این نشست بحث فرایند پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله بیاتی در تشریح نشست امروز (یکشنبه، 15 مرداد ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست که وزیر کشور به همراه معاونان مرتبط با انتخابات و اعضای حقوقدان شورای نگهبان حضور داشت، بحث فرایند پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه فرایند پیش ثبت نام انتخابات مجلس برای اولین بار انجام خواهد شد، توضیحات لازم توسط وزیر کشور و معاونانش داده شد، این فرایند از 8 صبح فردا دوشنبه 16 مرداد آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داد و ساعت پایانی ثبت نام ساعت 18 خواهد بود.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افرادی که متقاضی داوطلبی نمایندگی مجلس هستند باید این پیش ثبت نام را انجام دهند بنابراین باید مشخصات فردی، سابقه کاری، مدرک تحصیلی، بحث اشتغال، پایان خدمت و مواردی که در این سامانه پیش بینی شده را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استماع گزارش وزیر کشور/ سابقه اجرایی در پیش ثبت نام اخذ نمی شود

استماع گزارش وزیر کشور/ سابقه اجرایی در پیش ثبت نام اخذ نمی شود