مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-05سياسي

آمار بالای ابتلا به «سالک» در شهرستان دشتی


فرماندار دشتی با اشاره به آمار بالای ابتلا به «سالک» در این شهرستان گفت: اجرای برنامه های حوزه سلامت مستلزم همکاری های فرا سازمانی و بین بخشی است.

- بوشهر- فرماندار دشتی با اشاره به آمار بالای ابتلا به سالک در این شهرستان گفت: اجرای برنامه های حوزه سلامت مستلزم همکاری های فرا سازمانی و بین بخشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بحرانی ظهر شنبه در دومین نشست کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشتی اظهار داشت: سلامت و امنیت غذایی، رفع تهدیدکننده های محیطی، برنامه جامع سلامت و صیانت از حقوق مردم در زمینه های سلامت و امنیت غذایی از مهم ترین رسالت های کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی است.

فرماندار دشتی افزود: اجرای هر چه بهتر برنامه های حوزه سلامت و دستیابی به اهداف تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی مستلزم همکاری های فرا سازمانی و همگرایی های بین بخشی است.

وی با اشاره به آمار بالای ابتلاء به سالک در شهرستان دشتی در سال گذشته گفت: با توجه به اینکه افزایش استفاده از کودهای مرغی در مزارع یکی از مهم ترین عوامل شیوع سالک بوده است، ضروری است مبادی ورودی شهرستان از جهت بررسی مجوزهای حمل ونقل کودهای مرغی کنترل و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بالای ابتلا به «سالک» در شهرستان دشتی

آمار بالای ابتلا به «سالک» در شهرستان دشتی