مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-21سياسي

دلسوزان انقلاب با جهاد تبیین به دنبال روشنگری باشند


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: دلسوزان انقلاب نباید سکوت پیشه کنند و باید با جهاد تبیین به دنبال روشنگری و القای امید در جامعه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جلایی عصر دوشنبه در همایش بزرگداشت روز جهانی مسجد که در مسجد جامع خمام برگزار شد، اظهار کرد: هدف از خلقت انسان ها از نگاه قرآن و اسلام، عبادت از سر شناخت و معرفت برای رسیدن به قله انسانی است.

جلایی با تاکید بر اینکه محصول و خروجی مسجد، تقوا است، گفت: تقوا در یک کلام به معنای دوری جستن از اعمال و رفتاری است که خداوند سبحان نمی پسندد و انجام واجبات و فرامین الهی که موجب رشد انسان می شود.

جلایی با اشاره به کارکردهای متنوع مسجد از صدر اسلام تا کنون از قبیل محل قضاوت و اعزام لشکریان اسلام به جهاد گفت: دشمنی با مسجد در عصر ما نیز با اشکال متنوعی تداوم دارد، برخی از بنگاه ها و رسانه های مجازی معاند که برای ضربه زدن به مسجد و دین، هر ساعت میلیون ها محتوای ضد دینی را وارد فضای مجازی می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان با بمباران مجازی مخاطبان توسط صدها شبکه ماهواره ای و هزاران کانال مجازی به دنبال این هستند، اجازه تفکر و تصمیم گیری را از کاربران بگیرند، تا آنجا که حتی رفتار و اختیار کاربران را هم به دست بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلسوزان انقلاب با جهاد تبیین به دنبال روشنگری باشند

دلسوزان انقلاب با جهاد تبیین به دنبال روشنگری باشند