مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-12اقتصادي

تعداد خبرنگاران عضو سامانه در کشور به 8000 نفر رسید


معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ابتدای دولت تعداد خبرنگاران عضو سامانه کمتر از 2000 نفر بود که این میزان اکنون به 8000 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشاد مهدی پور شامگاه شنبه در اختتامیه جشنواره خبر خوب در یاسوج افزود: همچنین میزان کل آگهی های های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد، در سال 1400 بین مطبوعات استان 600 میلیون تومان بوده و در سال گذشته این میزان به دو میلیارد تومان رسیده است.

وی بیان داشت: در سال جاری نیز، تا 4 ماهه نخست سال این میزان، به یک میلیارد تومان رسیده است که تا پایان سال، افزایش پنج برابری خواهیم داشت.

مهدی پور تصریح کرد: در تمام آیین نامه ها و رتبه بندی ها استان های کمتر برخوردار، دو برابر دیگر استان ها از بودجه بهره مند می شوند و در سال گذشته علی رغم کاهش بودجه یارانه، این میزان در رتبه بندی برای استان کهگیلویه و بویراحمد دو برابر بود.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که باید انجام شود، برای حاکم نشدن فضای بد بر رسانه مبارزه با اخبار خلاف واقع است، گفت: فضای مجازی و بسترهای نوین ارتباطی این امکان را می دهد که در هرجایی هر امکانی برای ارتباطات وجود داشته باشد.

مهدی پور اظهار داشت: همه ما در یک حوضچه بزرگ اطلاعات قرار داریم و اشتراک گذاری محتوا باید به گونه ای باشد که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد خبرنگاران عضو سامانه در کشور به 8000 نفر رسید

تعداد خبرنگاران عضو سامانه در کشور به 8000 نفر رسید