مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-14اقتصادي

تعرفه جدید حق بیمه سلامت در استان یزد اعلام شد


مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با اعلام حق بیمه جدید برای پوشش دهک های مختلف، گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیارد و 300 میلیون تومان برای بیماران صعب العلاج هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، دکتر محمد دریجانی پیش از ظهر با حضور در جمع خبرنگاران که در قالب پوش آقای مدیر حرف بزن انجام شده بود، با بیان این که در آستانه اجرای سراسری طرح پزشک خانواده در استان یزد هستیم، اظهار کرد: اجرای کامل این طرح در گرو پوشش حداکثری بیمه سلامت همگانی در استان یزد و کشور است.

وی با بیان این که در حاضر 97 درصد شهروندان استان یزد تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: مزایای بیمه سلامت بر اساس دهک های مختلف تعیین و اعلام شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد در ادامه با بیان این که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده حق بیمه برای دهک های اول تا پنجم رایگان، برای دهک ششم 278 هزار تومان برای یک سال، تعیین شده است، گفت: برای هک هفتم 430 هزار تومان، دهک هشتم 574 هزار تومان، دهک نهم 717 هزار تومان و برای دهک دهم یک میلیون و 435 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

دریجانی حق ویزیت پزشک خانواده را نیز به ازای هر نوبت 9 هزار تومان دانست و بیان کرد: بیمه سلامت در تمام مراکز درمانی دولتی و خصوصی اعتبار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه جدید حق بیمه سلامت در استان یزد اعلام شد

تعرفه جدید حق بیمه سلامت در استان یزد اعلام شد