مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-30ورزشي

مراسم عزاداری امام حسین(ع) انسان ساز است/چهره شهر یزد معنوی باشد


نسل جوان می توانند در مراسم عزاداری امام حسین(ع) الگوی مناسب خود را بیایند و هویت سازی را به شکلی صحیح انجام دهند.

- یزد- امام جمعه یزد گفت: نسل جوان می توانند در مراسم عزاداری امام حسین(ع) الگوی مناسب خود را بیایند و هویت سازی را به شکلی صحیح انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح یکشنبه در دیدار مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اهمیت فعالیت در زمینه دینی اظهار کرد: در فضای مجازی فعالیت های زیادی در راستای انحرافات دینی از سوی دشمن در حال انجام است که نیاز است در راستای مقابله با این موضوع، فعالیت های گسترده ای به صورت برنامه ریزی شده انجام شود.

وی افزود: در اولین گام باید از مدارس و با استفاده از برنامه های مذهبی جذب کننده شروع کرد، مدرسه باید به عنوان جایگاهی برای تبلیغ و ترویج دین اسلام باشد.

امام جمعه یزد ادامه داد: هر مدرسه یک هیئت، طرحی است که می تواند در راستای گسترش مباحث دینی در میان نسل جدید به خوبی عمل کند و در این زمینه باید دانش آموزان به عنوان افراد موثر در جامعه، نقش های مهم و بزرگ این طرح را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه باید به قشر جوان بها داده شود، تصریح کرد: قشر جوان به عنوان قشری فعال در جامعه باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند، زیرا این بها دادن و توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری امام حسین(ع) انسان ساز است/چهره شهر یزد معنوی باشد

مراسم عزاداری امام حسین(ع) انسان ساز است/چهره شهر یزد معنوی باشد