مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:162023-08-20بين الملل

دیدار دستیار وزیر خارجه ایران با سید حسن نصرالله در لبنان


در دیدار «مهدی شوشتری»، دستیار وزیر و مدیر کل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، دستیار وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه حضورش در لبنان با دبیرکل حزب الله دیدار و رایزنی کرد.

مهدی شوشتری ، دستیار وزیر و مدیر کل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به لبنان سفر کرده است، به همراه مجتبی امانی سفیر ایران در بیروت، با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

روزنامه لبنانی الاخبار ، امروز (شنبه، 19 آگوست) با انتشار این خبر به نقل از مرکز رسانه ای حزب الله لبنان، نوشت: در این دیدار، آخرین تحولات در لبنان، منطقه و تماس های سیاسی جاری منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت.

دیروز (جمعه، 18 آگوست) نیز، شوشتری به همراه سفیر ایران در بیروت به دیدار نبیه بری رییس پارلمان لبنان در عین التینه رفت و دو طرف در این دیدار درباره اوضاع کلی در لبنان و منطقه و روابط دوجانبه میان تهران و بیروت رایزنی کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز هفتم اردیبهشت گذشته در رأس یک هیأت ایرانی به لبنان سفر کرده بود و ضمن دیدار با همتای لبنانی بر حمایت قوی تهران از ملت، دولت، ارتش و مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دستیار وزیر خارجه ایران با سید حسن نصرالله در لبنان

دیدار دستیار وزیر خارجه ایران با سید حسن نصرالله در لبنان