مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-16اقتصادي

عقد قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح مدیریت پسماند شهر اردبیل


نائب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل از عقد قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح مدیریت یکپارچه پسماند شهری در آینده ای نزدیک خبر داد.

- ایسنا/اردبیل نائب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل از عقد قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح مدیریت یکپارچه پسماند شهری در آینده ای نزدیک خبر داد.

بهزاد عباس زاده 25 مرداد در جلسه بررسی طرح یکپارچه مدیریت پسماند شهری گفت: با توجه به وضعیت نابسامان دفن زباله و پسماند در اردبیل که دغدغه جدی برای شهر اردبیل محسوب می شود؛ اجرای طرح یکپارچه پسماند و دفن زباله شهری امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تولید زباله در شهر اردبیل بیشتر از استاندارد جهانی وکشوری است، گفت: از آنجایی که افزایش تولید زباله مشکلات زیادی از جمله مشکلات زیست محیطی ایجاد می کند، لذا ساماندهی پسماند و دفن زباله جزء دغدغه های مدیریت شهری است.

نایب رییس شورای شهر اردبیل بیان کرد: در این جلسه نحوه چگونگی دفن زباله و پسماند توسط بخش خصوصی تشریح شد که این روش(عدم دفن زباله و امحای کامل زباله) با تجهیزات نوین در اردبیل اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تفکیک زباله از مبدا و همچنین تفکیک در مقصد با تجهیزات به روز و نوین دنیا گفت: طی بررسی های بیشتر و در صورت موافقت اعضای شورای شهر با انتشار فراخوان با بخش خصوصی عقد قرارداد کرده و این فراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح مدیریت پسماند شهر اردبیل

عقد قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح مدیریت پسماند شهر اردبیل