مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-10سياسي

روحانیت پرچمدار امر به معروف باشند


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان، بر لزوم پرچمداری روحانیت در ادارات به عنوان امام جماعت و عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه در راستای احیای این فریضه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هم اندیشی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های دولتی با حضور ائمه جماعات ادارات، ارگان ها و سازمان ها در محل ستاد امر به معروف برگزار شد.

در ابتدای جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان، بر لزوم پرچمداری روحانیت در ادارات به عنوان امام جماعت و عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه در راستای احیای این فریضه تاکید کرد.

سجاد ناصر با تاکید بر اینکه رعایت حداکثری موازین شرعی و اخلاقی در دستگاه های دولتی انتظار بجای مردم از کسانی است که نان خور نظام و در خط مقدم خدمت نظام هستند، افزود: تاثیرگذاری و نقش الگودهی به مردم از سوی مدیران و مسوولان موجبات امیدواری نسبت به کارکرد و عملکرد نظام و خادمان مردم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان لزوم توجه به تمام جنبه های امر به معروف، عفاف و حجاب رضایتمندی مردم از خدمات دهی، دوری از اصراف و باندبازی و استفاده بهینه از امکانات دولتی را یادآور شد و عمل به وظایف ذاتی دستگاه هارا با سرعت و دقت مورد تاکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت پرچمدار امر به معروف باشند

روحانیت پرچمدار امر به معروف باشند