مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-15سياسي

پکن: از دولت و ملت ایران در مبارزه با تروریسم حمایت می کنیم


سخنگوی وزارت امورخارجه چین در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ تاکید کرد که پکن از دولت و مردم ایران برای مقابله با افراط گرایی و نیروهای تروریست حمایت می کند.

- سخنگوی وزارت امورخارجه چین در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ تاکید کرد که پکن از دولت و مردم ایران برای مقابله با افراط گرایی و نیروهای تروریست حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امورخارجه چین در نشست خبری امروز (سه شنبه) به سوالی پیرامون حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ واکنش پاسخ داد.

روز یکشنبه 22 مرداد 1402 حرم شاهچراغ(ع) در شیراز مورد حمله تروریستی واقع شد که در نتیجه آن دو نفر به شهادت رسیدند و هفت نفر نیز مجروح شدند.

بلافاصله بعد از وقوع این حمله تروریستی نیروهای انتظامی و امنیتی وارد صحنه شدند که در مجموع 10 نفر در این رابطه بازداشت شده اند.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه چین، ونبین در این باره گفت: ما این حمله را به شدت محکوم می کنیم.

چین قاطعانه با هر گونه تروریسم مخالف است و از دولت و مردم ایران در مبارزه با نیروهای افراطی و تروریست و حفظ صلح و ثبات ملی حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل دادگستری استان فارس نسز پس از وقوع این حمله اعلام کرد که تروریست اصلی که اقدام به تیراندازی در حرم کرده بلافاصله دستگیر شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: از دولت و ملت ایران در مبارزه با تروریسم حمایت می کنیم

پکن: از دولت و ملت ایران در مبارزه با تروریسم حمایت می کنیم