مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-20فرهنگي

کشف جسد منتقد روسی پس از یک ماه


جسد «لاکسی مدودف» منتقد فیلم و مدیر برنامه چندین جشنواره فیلم در روسیه پس از یک ماه ناپدیدی در منطقه ای نزدیک به راه آهن در مسکو پیدا شد.

- جسد لاکسی مدودف منتقد فیلم و مدیر برنامه چندین جشنواره فیلم در روسیه پس از یک ماه ناپدیدی در منطقه ای نزدیک به راه آهن در مسکو پیدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری تاس روسیه به نقل از تیم های امداد و نجات اعلام کرد که پیکر بی جان الکسی مدودف منتقد سینما و متصدی انتخاب فیلم جشنواره های برجسته روسیه که از ماه ژوئن 2023 ناپدید شده بود ،سرانجام در کنار راه آهن در منطقه ای در مسکو توسط تیم های نجات و جستجو پیدا شده است.

مدودف متولد سال 1969 در مسکو بود و 54 سال سن داشت و در انستیتوی دولتی سینماتوگرافی روسیه تحصیل کرد.

در دهه 1990 او حرفه خود را به عنوان روزنامه نگار، منتقد فیلم و مترجم دنبال کرد و از سال 2000 تا 2006 عضو کمیته انتخاب جشنواره بین المللی فیلم مسکو بود.

الکسی همچنین برگزار کننده جشنواره ساخالین (لبه جهان) و همچنین مدیر برنامه جشنواره پیام به انسان (Message to Man) در سن پترزبورگ، مدیر برنامه جشنواره های آینه (Mirror)(2011)، مدیر برنامه جشنواره دو در یک (Two in One) بین سال های 2009 تا 2012، مسئول انتخاب فیلم بخش سینمای روسیه در بخش Les cinemas du Monde جشنواره کن و همچنین مسئول انتخاب فیلم کوتاه روسی در جشنواره بین المللی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد منتقد روسی پس از یک ماه

کشف جسد منتقد روسی پس از یک ماه