مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-06سياسي

امیر خوش قلب: پدافند هوایی در حوزه های پهپادی، موشکی و جنگال در حال پیشرف است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم صبحگاه این نیرو، اظهار داشت: - معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپادی، سامانه های موشکی، رصد و رهگیری و جنگال، روزانه در حال تغییر و پیشرفت است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم صبحگاه این نیرو، اظهار داشت: به برکت حضور جوانان نخبه و باانگیزه، ما در حوزه پهپادی، سامانه های موشکی، رصد و رهگیری و جنگال روزانه در حال تغییر و پیشرفت هستیم و از نظر فنی هر روزِ ما با روز قبل تفاوت معنادار و رو به جلو دارد.

امیر خوش قلب افزود: بحمدالله در مراکز آموزشی ما نخبگان تازه نفس در حال آموزش و آماده شدن هستند که به زودی در بدنه نیرو مشغول خواهند شد؛ همچنین نخبگان فعال ما در نیروی پدافند هوایی ارتش، جهش های علمی و فناورانه را برای این نیرو به ارمغان آورده اند.

وی در ادامه با اشاره به هجمه همه جانبه فرهنگی دشمنان علیه مردم شریف ایران گفت: دشمن عقاید ما را نشانه گرفته و از هیچ ابزار و حیله ای فروگذار نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر خوش قلب: پدافند هوایی در حوزه های پهپادی، موشکی و جنگال در حال پیشرف است

امیر خوش قلب: پدافند هوایی در حوزه های پهپادی، موشکی و جنگال در حال پیشرف است