مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-01سياسي

مسئولین پاسخ قانع کننده برای مطالبه گران داشته باشند


مطالبه گری یک وظیفه است و همه انسان ها در جامعه اعم از اقشار خاص و یا مجموعه هایی که به عنوان مطالبه گر به میدان بیایند و چه آحاد مردم هر کسی هر جایی مشکلی را می بیند باید آن را از دستگاه مربوطه مطالبه کند و مسئولین پاسخ قانع کننده .

- ایسنا/گیلان امام جمعه بندر انزلی گفت: مطالبه گری یک وظیفه است و همه انسان ها در جامعه اعم از اقشار خاص و یا مجموعه هایی که به عنوان مطالبه گر به میدان بیایند و چه آحاد مردم هر کسی هر جایی مشکلی را می بیند باید آن را از دستگاه مربوطه مطالبه کند و مسئولین پاسخ قانع کننده برای مطالبه گران داشته باشند.

حجت الاسلام عبدالجواد شمس الدین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مطالبه گری یکی از توصیه های دینی و به معنای این است انسان ها در قبال آنچه که در جامعه و اطرافشان رخ می دهد مسئول هستند و هر کسی باید مراقب باشد برای اینکه کارها در مدار صحیح پیش برود و انحرافی پدید نیاید.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه گری یک اصل بر اساس روایات اسلامی است با اشاره به روایت ألا کُلُّکُم راعٍ و کُلُّکُم مَسؤولٌ عَن رَعِیَّتِه؛ بدانید که همه شما مسئولید و همه شما نسبت به زیردستانش بازخواست می شوید از نبی مکرم اسلام، افزود: با استناد به این روایت می توان گفت مسئولیت داشتن ایجاب می کند انسان به اتفاقات و مسائل پیرامون خود توجه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین پاسخ قانع کننده برای مطالبه گران داشته باشند

مسئولین پاسخ قانع کننده برای مطالبه گران داشته باشند