مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-06اقتصادي

210 هزار تن از نهاده های دامی از بندرامام خمینی (ره) ترخیص شد


210 هزار تن از نهاده های دامی موجود در انبارهای بندر امام خمینی (ره) به منظور در امان ماندن از فساد به انبارهای امور دام و کشاورزی منتقل شدند.

- 210 هزار تن از نهاده های دامی موجود در انبارهای بندر امام خمینی (ره) به منظور در امان ماندن از فساد به انبارهای امور دام و کشاورزی منتقل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی دهقانی پیش از ظهر امروز پانزدهم مرداد به همراه اعضای کمیته تسریع در تعیین تکلیف کالاهای مانده در انبارهای اداره کل بنادر و دریانوردی، گمرکات و اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و کمیته تسریع و تسهیل در تخلیه و ترخیص کالاهای اساسی و نهاده های دامی در بندر امام خمینی (ره) از انبارهای محل نگهداری کالاها، اسکله و یکی از کشتی های پهلو گرفته برای تخلیه، بازدید کرد که پس از این بازدید تصمیماتی در خصوص تخلیه کالاها، اتخاذ شد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب هوایی بندر امام خمینی (ه) و میزان رطوبت بالا و به منظور جلوگیری از فاسد شدن و ورود خسارت به بیت المال، 210 هزار تن از نهاده های دامی موجود در انبارهای بندر امام خمینی (ره) به انبارهای این سازمان در استان های دیگر که از نظر آب و هوایی شرایط مطلوب تر و بهتری دارند، منتقل شود که مقرر شد این امر با نظارت لازم از سوی دستگاه های دولتی ناظر بر کیفیت و سلامت و نیز مدیریت نهاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 هزار تن از نهاده های دامی از بندرامام خمینی (ره) ترخیص شد

210 هزار تن از نهاده های دامی از بندرامام خمینی (ره) ترخیص شد