مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 05:452023-07-27سياسي

هیات های مذهبی علم محرومیت زدایی را بر دوش بگیرند


«هیات مذهبی فاطمیون شفت» در کنار فعالیت های مذهبی و اعتقادی در حوزه های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی و فرهنگی هم قدم های خوبی برداشته و در واقع علم محرومیت زدایی را بر دوش گرفته است.

- شفت - هیات مذهبی فاطمیون شفت در کنار فعالیت های مذهبی و اعتقادی در حوزه های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی و فرهنگی هم قدم های خوبی برداشته و در واقع علم محرومیت زدایی را بر دوش گرفته است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها- بهرام قربانپور: عصر داغ این روزهای تابستان، در حالی که خورشید رو به غروبی دلگیر، آسمان را به ماه می سپرد، به شفت، شهر امامزادگان عشق رسیدیم.

جامه مشکین بر زیر پوستین شهر دلگیر تر از همان غروب خورشید بود، چهره عبوس، غم زده و نگران شهر، یک دست عزادار حسین علیه السلام بودند و در هر کوی و برزنی یک تکیه و موکب به احترام صاحب عزای محرم برپا است.

پرچم های سرخ و سیاه آغشته با نام حسین و عباس با تکانه های باد به سوگواری حسین علیه السلام و یاران وفادارش می پرداختند.

از میان تکیه ها و موکب هایی که در کوچه و خیابان به احترام و در سوگ محرم و سیدالشهدای کربلا ایستاده بودند گذشتم و به هیأت مدنظر رسیدم؛ هیات مذهبی فاطمیون شفت ، هیأتی که در کنار فعالیت های مذهبی و اعتقادی، در حوزه های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی و فرهنگی هم قدم های خوبی برداشته است و به عبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های مذهبی علم محرومیت زدایی را بر دوش بگیرند

هیات های مذهبی علم محرومیت زدایی را بر دوش بگیرند