مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-01سياسي

در رابطه با وضعیت شهرداری ابهر تابع نظر حکم دیوان عدالت ادارای خواهیم بود


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: در رابطه با وضعیت شهرداری ابهر تابع نظر حکم دیوان عدالت ادارای خواهیم بود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: در رابطه با وضعیت شهرداری ابهر تابع نظر حکم دیوان عدالت ادارای خواهیم بود.

سعید خلجی ظهر امروز (10 مردادماه) در حاشیه جلسه شورای شهر زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با رای اعضای شورای شهر زنجان بنا به دلایلی شهردار ابهر برکنار شد، وی شکایت کرده و رای بر بازگشت داده شد که سه نفر از اعضای شورای شهر ابهر نسبت به رای بدوی دیوان اعتراض کرده و منتظر اعلام نتیجه هستیم.

وی تصریح کرد: ما تابع نظر دیوان هستیم و اگر رای دادگاه بدوی نقض نشود شهردار برکنار شده بر اساس ضوابط و قواعد بار دیگر بر سرکار خود بازخواهد گشت.

این مسئول در ادامه به وضعیت شهرداری قیدار نیز اشاره و اظهار کرد: فعلا شهرداری قیدار به صورت سرپرستی اداره می شود و امیدواریم هر چه سریع تر وضعیت تعیین تکلیف شود.

شهرداری صایین قلعه نیز به صورت سرپرستی اداره می شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان به استعفای دو نفر از اعضای شوراهای شهر استان نیز برای حضور در رقابت انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: به جز این، افراد بقیه اعضا در کار خود مشغول هستند و مشکل چندانی نیز در این حوزه وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در رابطه با وضعیت شهرداری ابهر تابع نظر حکم دیوان عدالت ادارای خواهیم بود

در رابطه با وضعیت شهرداری ابهر تابع نظر حکم دیوان عدالت ادارای خواهیم بود