مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:012023-08-16سياسي

معاون استاندار یزد: سمن ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پای کار باشند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی اکبر عزیزی صبح امروز در جمع مدیران سمن ها با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد می توانند با خدمت خود به مردم اعتماد جامعه را به نظام افزایش دهند اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد در این زمینه نقش ارزنده ای داشته و با توجه به نفوذ خود در بدنه مردم می توانند موجبات اعتماد افزایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

وی افزود: بزرگترین وظیفه ما در سال جاری برگزاری انتخابات با مولفه های چهارگانه مد نظر مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است و در زمینه افزایش مشارکت سمن ها سهم قابل توجهی دارند.

رییس ستاد انتخابات استان، انتخابات را تجلی بروز و ظهور اراده مردم خواند و تصریح کرد: در اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان همین بس که حضرت امام خامنه ای از ابتدای سال به تبیین این موضوع پرداختند و مردم را برای مشارکت در این رویداد ملی دعوت نمودند.

عزیز خاطرنشان کرد: در نظام مقدس اسلامی مردم همواره تعیین کننده تکلیف نظام در عرصه های حیاتی و مهم به ویژه انتخابات بودند و این موضوع گواه قدرت مردم در عرصه مهم سیاسی ایران اسلامی است.

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامیدکردن مردم از نظام افزود: دشمنان مثل سنوات گذشته، همه تلاش خود را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار یزد: سمن ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پای کار باشند

معاون استاندار یزد: سمن ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پای کار باشند