مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-13سياسي

مشارکت 45 هزار عوامل اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات در گیلان


45 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم اسفندماه امسال مشارکت می کنند.

- ایسنا/گیلان نماینده عالی دولت در گیلان گفت: 45 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم اسفندماه امسال مشارکت می کنند.

اسدالله عباسی امروز ، 22 مرداد در بازدید از ستاد انتخابات استان گیلان اظهار کرد: 45 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم اسفندماه امسال مشارکت می کنند، 30 هزار نفر از این تعداد را عوامل اجرایی و 15 هزار نفر را ناظران و سایر اعضای صندوق تشکیل می دهند.

وی با اشاره به دو برابر شدن تعداد ثبت نام متقاضیان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان، افزود: 876 نفر شامل 105 خانم و 771 آقا تا ساعت 12 ظهر امروز یکشنبه فرآیند پیش ثبت نام را تکمیل کرده اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه بانوان در تمام شهرستان های استان برای پیش ثبت نام حضور داشته اند، گفت: استقبال در ثبت نام برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان نشان می دهد که انتخابات باشکوهی در پیش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 45 هزار عوامل اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات در گیلان

مشارکت 45 هزار عوامل اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات در گیلان