مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-17سياسي

ضرورت بهره وری در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی


رییس شورای سیاست گذاری مرکز ملی تعالی و پیشرفت با تاکید بر ضرورت بهره وری در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت که در حوزه ی بهره وری، تنظیم مقررات و قاعده گذاری ها در جهت حمایت از بهره وری یکی از وظایف مهم حاکمیت است.

- رییس شورای سیاست گذاری مرکز ملی تعالی و پیشرفت با تاکید بر ضرورت بهره وری در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت که در حوزه ی بهره وری، تنظیم مقررات و قاعده گذاری ها در جهت حمایت از بهره وری یکی از وظایف مهم حاکمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش مجازی با موضوع مدیریت بهره وری در شرکت ها و مؤسسات به صورت برخط (آنلاین)، برای مدیران عامل و مدیران ارشد 305 شرکت و مؤسسه حاضر در فرایند هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت برگزار شد.

محمدجواد ایروانی - رییس شورای سیاست گذاری مرکز ملی تعالی و پیشرفت در این همایش به ضرورت بهره وری در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و اینکه مسئله بهره وری یک ضرورت کلیدی و اساسی و راهبردی است گفت: هم در برنامه توسعه و هم در برنامه پیشرفت هفتم که در سیاست های کلی ما تصریح شده، حدود یک سوم مسئله رشد اقتصادی 8 درصد را از بهره وری تعریف کردند که این مورد تأکید و تکرار است و در بودجه های سنواتی در برنامه ها و سیاست های دولت ها باید مورد توجه و اقدام قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره وری در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی

ضرورت بهره وری در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی