مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-23اجتماعي

طرح ویژه کنترل ترافیک در ایام ماه محرم در اردبیل اجرا می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: طرح ویژه کنترل ترافیک در سه شیفت قبل از ظهر، بعد از ظهر و شب توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در اردبیل اجرا می شود.

- سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت وگو با، ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش اظهار کرد: طرح ویژه کنترل ترافیک در سه شیفت قبل از ظهر، بعد از ظهر و شب با هدف پیشگیری از حوادث ترافیکی برای هیئت ها و دسته های عزاداری و تسهیل عبور و مرور در محیط های پیرامونی محل برگزاری مراسم های عزاداری توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در اردبیل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه متولیان هیأت های عزاداری از برپایی موکب ها در معابر اصلی جدا خودداری کنند، افزود: برابر مفاد آیین نامه راهنمایی و رانندگی عبور و تردد خودروها و موتورسیکلت ها از بین دسته ها و جمعیت ممنوع است لذا رانندگان به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه بافاصله مناسب از دسته های عزاداری حرکت کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به حضور دسته های عزاداری در معابر گفت: دسته های عزاداری باید با بکارگیری نیروهای داوطلب مردمی همیار پلیس مجهز به جلیقه و علائم شب نما در قسمت جلو و انتهای کاروان های عزاداری علاوه بر ایجاد ایمنی بیشتر عزاداران، نسبت به جلوگیری از تداخل با خودروهای عبوری نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه کنترل ترافیک در ایام ماه محرم در اردبیل اجرا می شود

طرح ویژه کنترل ترافیک در ایام ماه محرم در اردبیل اجرا می شود