مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-21سياسي

فریضه امر به معروف باید مردمی شود


نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه متأسفانه مطالبه گری در مجرای صحیح خود قرار نگرفته است بر نقش مردمی سازی امر به معروف در جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امشب در اولین همایش رابطین امر به معروف ادارات، با تقدیر از تلاش ها و خدمات صورت گرفته توسط ستاد امر به معروف اظهار کرد: دبیر ستاد امر به معروف استان تلاش بسیاری در عرصه راه اندازی گشت ارشاد مسئولان داشته که قابل تقدیر است، اما از آنجا که تعداد نیروهای ستاد به اندازه انگشتان دو دست نمی رسد، بنابراین نقش مطالبه گری و راهبری را ایفا می کند و باید از ظرفیت های مردمی و گروه های مطالبه گر در این عرصه بهره برد.

وی با اشاره به برخی گلایه مندی های مردمی در بعضی از ادارات، یادآور شد: با مسائل و مشکلاتی در ادارات روبرو هستیم که رفع آن ربطی به تحریم، اعتبارات و مباحث اقتصادی ندارد، همانند نحوه برخورد با ارباب رجوع و یا ترک فعل هایی که گاهی از موارد صورت می گیرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در جامعه امروز، اذهان و افکار در دست رسانه ها قرار گرفته و شرایط با گذشته متفاوت است، گفت: سال های قبل بسترهای فکری چندان متفاوت نبود و لذا ذهن ها به هم نزدیک بود، اما امروز ممکن است یک زن و شوهر دیدگاه و دنیای متفاوتی نسبت به هم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه امر به معروف باید مردمی شود

فریضه امر به معروف باید مردمی شود