مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-31حوادث

اخبار پلیس/ از کشف دو محموله تریاک تا توقیف گاوهای قاچاق هرمزگان


مأموران فرماندهی انتظامی هرمزگان در شبانه روز اخیر موفق به کشف 229 کیلو مواد مخدر، 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و نیز محموله گاوهای قاچاق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرماندهی انتظامی هرمزگان طی شبانه روز گذشته کشفیات مختلفی در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا داشته است که برگزیده ای از آنها در ادامه می آید: توقیف دو محموله تریاک در هرمزگان     فرمانده انتظامی استان هرمزگان ازکشف بیش از 229 کیلو مواد افیونی طی دوعملیات ضربتی پلیسی دراستان خبرداد.

    سردار علی اکبرجاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی دهستان شهرستان حاجی آباد در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

    ماموران روز گذشته حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت های لازم  در محور یکی از روستاهای شهرستان حاجی آباد به یکدستگاه پراید مشکوک شده که در تعقیب و گریز پلیسی راننده عرصه را برخودتنگ دیده و با استفاده از تاریکی شب و رها کردن خودروی حامل موادمخدر ازمحل متواری که دربازرسی ازخودروی توقیفی مقدار 127کیلو و500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار پلیس/ از کشف دو محموله تریاک تا توقیف گاوهای قاچاق هرمزگان

اخبار پلیس/ از کشف دو محموله تریاک تا توقیف گاوهای قاچاق هرمزگان