مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-07اقتصادي

در روزهای تابستانی پیش رو خاموشی داریم؟


در لحظه ای که «ما» این گزارش را می نویسیم و زمانی که «شما» این روایت را می خوانید، احتمالاً دست کم یک وسیله سرمایشی در محیط، روشن است تا خنکایی دلچسب را برایمان رقم بزند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - قدس نوشت: اما این فقط روی صحنه تابستان داغ امسال است و در پشت صحنه تلاش های شبانه روزی دولت برای مدیریت بهینه تولید و مصرف برق به ویژه با ناترازی های به ارث رسیده از دولت های قبل در جریان دارد.

در حالی که تابستان1402 با گرمایی کم سابقه به نیمه رسیده، سخنگوی صنعت برق کشور در گفت وگو با قدس، پشت صحنه عملیاتی این حوزه و برنامه ریزی ها و تلاش های دولت در تأمین برق پایدار خانگی و صنعتی را با ارائه آمار تشریح می کند.

ماحصل اظهارات مصطفی رجبی مشهدی این است که اگر مردم همچنان همکاری کنند و مصرف، بهینه باشد، در روزهای آتی خاموشی برنامه ریزی شده ای برای حوزه خانگی و صنعت نداریم و نیروگاه ها هم با تمام توان، نیاز کشور به برق را تأمین می کنند.

 تقاضای 72 هزار و 400 مگاواتی را بدون کمبود، پاسخ دادیم دولت چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته را به دلیل افزایش شدید دما تعطیل اعلام کرد و در این بین برخی شائبه کمبود برق و عدم امکان تأمین تقاضا را اصلی ترین دلیل برای این تعطیلی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روزهای تابستانی پیش رو خاموشی داریم؟

در روزهای تابستانی پیش رو خاموشی داریم؟