مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-12ورزشي

استان زنجان 535 آزاده دارد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضراستان زنجان 535 آزاده در قید حیات دارد، گفت: برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن26 عنوان برنامه تدوین و ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباس برزگر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت 1402 با بیان اینکه آزادگان گنجینه هایی هستند که به زمان و مکان خاصی اختصاص ندارند و با کوله باری از خاطرات تلخ شیرین در 26 مردادماه به میهن بازگشتند، اظهار داشت: از مرکز دستور العملی با عنوان الماس های درخشان صادر شده است که در این راستا برنامه های اثرگذاری برگزار می شود.

   مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تعداد آزادگان در قید حیات استان زنجان را 535 نفر اعلام کرد و گفت: برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن26 عنوان برنامه تدوین و ابلاغ شده است.

وی به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: تبلیغات فضای شهری، فضاسازی مراکز عمومی، اکران و فیلم با موضوع آزادگان، تبلیغ ورود آزادگان، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی، اجرای طرح سپاس، تحلیل از آزادگان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین و تبلیغ، برگزاری مراسم شب شعر، برگزاری اردوی یک روزه برای آزادگان  و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان زنجان 535 آزاده دارد

استان زنجان 535 آزاده دارد