مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-22اقتصادي

تکذیب لغو ممنوعیت پرواز چارتری برای کیش


سخنگو سازمان هواپیمایی خبر آغاز مجدد پروازهای چارتری برای کیش را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مقرر شده است عرضه پروازهای چارتری در کشور تا پایان شهریورماه متوقف شود، در حالی که ضرورت دارد، ابتدا قوانین محکم با ضمانت اجرایی برای عدم فروش بلیت های چارتر طرح و اجرا شود تا برای برقراری آرامش بازار فروش بلیت بساط سوداگران جمع شود.

پس از اعلام خبر رییس سازمان هواپیمایی در خصوص ممنوعیت فروش بلیت های چارتری؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز در حیاط دولت این موضوع را تأیید و در 4 مرداد دستور داد که مجوز پروازهای چارتری در هر صورت تا اطلاع ثانوی لغو شود، البته به جز پرواز به میادین نفتی که جزییات آن با سازمان های متقاضی مشخص می شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: عدول از نرخ مصوب بلیت هواپیما تخلف است و سازمان تعزیرات حکومتی به گران فروشی ورود خواهد کرد و در تعداد بلیت و پروازها نه تنها کاهش نداشتیم بلکه با رشد 5 درصدی هم مواجه بودیم.

وزیر جوان کابینه دولت سیزدهم گفت: یکی از مشکلاتی که در بخش فروش بلیت هواپیما ایجاد شده صدور مجوزهای بلاوجه چارتری است که برای این موارد دستور دادم سازمان هواپیمایی بساط سوداگری را از بازار فروش بلیت هواپیما جمع کند تا بازار آرامش بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب لغو ممنوعیت پرواز چارتری برای کیش

تکذیب لغو ممنوعیت پرواز چارتری برای کیش