مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-19ورزشي

رسانه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند


نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک به شدن به ایام انتخابات گفت: رسانه ها برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محسن زنگنه شامگاه گذشته در نشستی با اصحاب رسانه اظهار کرد: اگر نماینده ای در مجلس موثر نباشد و نتواند نقش مهمی را ایفا کند قطعا در شهرستان هم نمی تواند موفق باشد.

البته ممکن است نماینده از مسیرهای دیگری کاری انجام بدهد اما تلاش ما بر این بوده کرسی نمایندگی این خطه موثر و با قیمت باشد.

  وی تصریح کرد:  از همان ابتدا در حوزه انتخابیه چهار راهبرد را پیش روی گذاشتیم که هر چهار راهبرد بیش از 80 درصد محقق شده و اکنون در حال ورود به فاز توسعه در حوزه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی هستیم.

  نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نخستین راهبرد، اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، ورزش و جوانان و دیگر پروژه های عمرانی بود که تمام پروژه ها بطور کامل یا به اتمام رسیده و یا فعال و در حال اتمام است، البته به جز دو مورد مجتمع فرهنگی در زاوه و مه ولات که مشکل سند و معارض داشتند و بعضاً مسئولان محلی وظایف خود را در زمان خودش انجام ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

رسانه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند