مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-03ورزشي

زمینه مساعد سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی سقز فراهم است


استاندار کردستان از اختصاص زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع برای ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی بازنشستگان استان در راستای مشارکت اجتماعی و توسعه فعالیت های جامعه محور خبر داد و گفت: - استاندار کردستان در مراسم افتتاح خانه امید بازنشستگان در سقز  عنوان کرد: زمینه مساعد سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی سقز فراهم است ایسنا/کردستان استاندار کردستان از اختصاص زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع برای ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی بازنشستگان استان در راستای مشارکت اجتماعی و توسعه فعالیت های جامعه محور خبر داد و گفت: با تمام توان در تلاشیم فضای مناسبی برای جامعه ارزشمند بازنشستگان فهیم فراهم شود.

اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در مراسم افتتاح خانه امید بازنشستگان شهرستان سقز، جامعه بازنشستگان را گنجینه های ارزشمند و در عین حال با تجربه ترین افراد هر جامعه ای برشمرد.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان دارای تجربیات ارزنده ای هستند که در دوران خدمت خود اندوخته اند، خطاب به مدیران اجرایی اظهار داشت: از این دانش ارزشمند در زمینه اصلاح و بهبود شرایط خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کنند.

زارعی کوشا راه اندازی خانه امید بازنشستگان را اقدامی شایسته در راستای تکریم این قشر عنوان کرد و افزود: بازنشستگان معدنی از تجربه، علم و دانش هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه مساعد سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی سقز فراهم است

زمینه مساعد سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی سقز فراهم است