مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-03سياسي

میزان تاخیر شرکت های هواپیمایی در بهار امسال


رییس دادسرای فرودگاه مهرآباد ضمن تشریح بیشترین و کمترین تاخیرات شرکت ها در بهار امسال، گفت: در پروازهای اربعین نباید کمترین نارضایتی هم داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه های کشور به منظور فراهم شدن تمهیدات پروازهای اربعین در مشهد مقدس برگزار شد.

* میزان تاخیرات شرکت های هواپیمایی در بهار امسال در این مراسم عباس فرزادنیا، تاخیرها و ابطال پروازی در شرکت های هواپیمایی را یکی از آسیب های موجود ارزیابی و اظهار کرد: تاخیرات پروازی 16 شرکت هواپیمایی در سه ماهه سال جاری نسبت به سه ماه پایانی سال گذشته 3 تا 4 برابر افزایش یافته است.

وی تاخیرهای شرکت هواپیمایی آسمان در سه ماهه اول امسال را 445 ساعت، شرکت هواپیمایی وارش را 177 ساعت، شرکت هواپیمایی چابهار را 171 ساعت، شرکت هوپیمایی کیش ایر را 167 ساعت، شرکت هواپیمایی تابان را 109 ساعت، شرکت هواپیمایی ایران ایر تور را 122 ساعت، شرکت هواپیمایی ساها را 106 ساعت، شرکت هواپیمایی کارون را 172 ساعت و شرکت هواپیمایی قشم به عنوان کمترین تاخیر را 77 ساعت اعلام کرد.

  رییس دادسرای فرودگاه مهرآباد اضافه کرد: مدیران کل فرودگاه های استان ها نظارت خود را بر پروازها به دقت اعمال کند تا حجم تاخیرات به مرور کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تاخیر شرکت های هواپیمایی در بهار امسال

میزان تاخیر شرکت های هواپیمایی در بهار امسال