مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-01فرهنگي

تغییر زمان برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان


زمان افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در حالی همزمان با روزجهانی کودک برگزار می شود که هنوز اطلاعاتی از فیلم های تولید شده ایرانی برای این رویداد منتشر نشده است.

- زمان افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در حالی همزمان با روزجهانی کودک برگزار می شود که هنوز اطلاعاتی از فیلم های تولید شده ایرانی برای این رویداد منتشر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی وپنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان قرار بود از دهم تا شانزدهم مهرماه در اصفهان برگزار شود که اکنون با یک تغییر، پنج روز دیرتر افتتاح خواهد شد.

این جشنواره 65 روز تا شروع فاصله دارد ولی گپ و گفت با برخی دست اندرکاران و کارشناسان سینمای کودک نشان می دهد که اطلاعاتی از چگونگی برگزاری جشنواره بویژه در بخش تولید فیلم موجود نیست.

درواقع تغییرات اخیر مدیریتی و میزان تولیدات سینمای کودک و نوجوان برگزاری این دوره را با ابهام مواجه کرده است اما با خبری که امروز روابط عمومی جشنواره اعلام کرده است، تاکید دارد که جشنواره قطعا برگزار خواهد شد.

چند روز قبل در گزارشی اشاره شد که با توجه به شرایط خاص سال 1401، بخش رقابتی و نمایش فیلم جشنواره به امسال موکول و در همین راستا خرداد ماه 1402 فراخوان دوره سی و پنجم جشنواره منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر زمان برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان

تغییر زمان برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان