مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-08سياسي

مجوز مجلس به وزارت نفت برای سرمایه گذاری مشترک با بخش غیردولتی


مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت مجوز داد تا به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز، نسبت به سرمایه گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه ها و پالایشگاه ها اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 17 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، موادی از این طرح را تصویب کردند.

ماده 31- الف- بند ذیل به بند (د) ماده (28) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب 14/ 12/ 1393 با اصلاحات و الحاقات بعدی الحاق می شود: تبصره- سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است برای دستگاه های دارای طرح های مشارکتی تولیدی و زیربنایی حداقل 10 درصد از سرجمع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای دستگاه های اجرایی مزبور را به صورت 100 درصد تخصیص یافته برای اجرای طرح های مزبور به عنوان آورده یا سهم دولت اختصاص دهد.

ب- به منظور توسعه زیربناها و ارتقای سطح بهره وری در بخش های اقتصادی کشور، دستگاه های اجرایی با رعایت قوانین و مقررات مربوط از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس به وزارت نفت برای سرمایه گذاری مشترک با بخش غیردولتی

مجوز مجلس به وزارت نفت برای سرمایه گذاری مشترک با بخش غیردولتی