مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:452023-07-23دانش

شورای فرهنگ عمومی در استان ها و شهرستان ها باید قرارگاه فرهنگی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای اداری عمومی شهرستان ازنا با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، - خسروپناه گفت: شورای فرهنگ عمومی در استان ها و شهرستان ها باید قرارگاه فرهنگی باشد و ضمن تقدم به اولویت ها و ضرورت ها، تصمیمات و تقسیم اعتبارات فرهنگی در این قرارگاه اتخاذ گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای اداری عمومی شهرستان ازنا با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام سپهوند امام جمعه، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا، مهرداد لک دستیار استاندار و منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات فرمانداری ازنا تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در این جلسه با اشاره به عظمت قیام امام حسین (ع) درس توحید را از جمله آموزه های مکتب امام حسین دانست و گفت: یکی از مهمترین آموزه های مکتب اباعبدالله درس توحید و خداپرستی است که امام حسین تا آخرین لحظه حیات مبارکشان دست از عبادت و بندگی خدا برنداشتند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در ادامه تبلور و نتیجه عبادت و بندگی خدای متعال را در عشق به مردم و خدمت گزاری به مردم دانست و افزود: انسان هر چه به خداوند تقرب پیدا کنید نسبت به مردم متکبر نمی شود و بلعکس مهربان تر و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی در استان ها و شهرستان ها باید قرارگاه فرهنگی باشد

شورای فرهنگ عمومی در استان ها و شهرستان ها باید قرارگاه فرهنگی باشد