مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-09اجتماعي

هشدار فعالیت سامانه بارشی در 11 استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد امروز در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی، - چهارشنبه 1402/05/18: سمنان، تهران، قم، البرز، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شمال اصفهان، کرمان، شمال و شرق فارس.

پنجشنبه 1402/05/19: سمنان، نیمه جنوبی خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، شمال شرق فارس، یزد و نیمه شرقی اصفهان.

اثر مخاطره: در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و احتمال طوفان گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلو های تبلیغاتی، داربست ها، تیر های برق و سازه های موقت، احتمال سقوط اشیا از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال ها و درختان کهنسال.

توصیه: احتیاط و اجتناب از رفت وآمد های غیر ضروری برای افراد سالمند و بیمار های تنفسی و قلبی، پرهیز از فعالیت های کویرنوردی، احتیاط در تردد جاده ای، اطمینان از استحکام سازه های موقت، احتیاط در فعالیت های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال و محدودیت در فعالیت های کشاورزی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فعالیت سامانه بارشی در 11 استان

هشدار فعالیت سامانه بارشی در 11 استان