مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-13اقتصادي

پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ایران 12 مهر برگزار می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ایران از 12 تا 18 مهر خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ایران از 12 تا 18 مهر خبر داد.

احمدرضا دالوند بیست و دوم مردادماه در جلسه هماهنگی نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ایران افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مردم، سرمایه گذاران و بازرگانان با محصولات و دستاوردهای روستاهاست.

وی اظهار کرد: این فرصت بسیار خوبی است تا روستاییان و عشایر لرستان فن آوری، دستاوردها و محصولات خود را به بازار تقاضا معرفی کنند.

دالوند به ظرفیت ها و توانمندی های لرستان در این حوزه اشاره کرد و افزود: متأسفانه تاکنون محصولات و دستاوردهای روستاهای استان به منظور ایجاد زمینه های لازم برای عرضه محصولات و تولیدات بازاریابی، تجاری سازی وجذب سرمایه گذار بخوبی معرفی نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: روستاهایی که دارای ظرفیت و توانمندی بالایی هستند به عنوان پایلوت و ایجاد درآمد پایدار انتخاب و به دیگر مناطق معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ایران 12 مهر برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ایران 12 مهر برگزار می شود