مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-20سياسي

برگزاری اولین جشنواره «سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی»


اولین جشنواره «سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی» به همت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی با همکاری پژوهشگاه نیرو، 19 شهریور در محل پارک علم و فناوری نیرو مستقر در پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

- اولین جشنواره سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی به همت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی با همکاری پژوهشگاه نیرو، 19 شهریور در محل پارک علم و فناوری نیرو مستقر در پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدف از برگزاری این جشنواره، جذب و حمایت از ایده ها، طرح های فناورانه و خلاق در حوزه مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی است و از محورهای این همایش می توان به جذب و حمایت از ایده ها و طرح های نوآورانه و خلاق در حوزه های سایبان در نمای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی، سایه بان کولر آبی، کولر گازی و سایر تاسیسات برودتی و سایه بان در محل گذرهای عمومی، پارک ها، فضای سبز و نیز سایه بان خودروها اشاره کرد.

ارائه خدمات توانمندسازی، استقرار و اختصاص گرنت در راستای ساخت نمونه اولیه برای ایده های برتر، معرفی طرح ها و محصولات به ذی نفعان این حوزه، ارائه تسهیلات و پوشش ریسک تجاری سازی در راستای بازارسازی و بازاریابی برای طرح های برتر و جوایز ویژه و نفیس برای ایده ها و طرح های برتر اول تا سوم از جمله مزایای حضور در این جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره «سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی»

برگزاری اولین جشنواره «سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی»