مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-24دانش

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری استادمحور دانشگاه الزهرا(س) اعلام شد


دانشگاه الزهرا(س) شرایط پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره کارشناسی دکتری به شیوه استاد محور در سال تحصیلی 1403-1402 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه الزهرا(س) شرایط پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری  به شیوه استاد محور در سال تحصیلی 1403-1402 را اعلام کرد.

آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شیوه استادمحور مبتنی بر رفع نیازهای کشور و آیین نامه پذیرش بدون آزمون اسـتعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناســی ارشـد بـه شــیوه اسـتادمحور مبتنی بر رفـع نیازهـای کشـور بـا محوریت پـذیرش اسـتعدادهای درخشـان در مقـاطع تحصـیلات تکمیلی بـه صـورت اسـتادمحور و در راسـتای رفع نیازهای کشور برای اجرا از سال تحصیلی 1402-1403 به دانشگاه های کشور ابلاغ شد.

دانشگاه الزهرا(س) مطابق آیین نامه پذیرش استعدادهای درخشان به شیوه استاد محور مبتنی بر رفع نیاز های کشور برای سال تحصیلی1403-1402 در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد.

 ثبت نام دوره دکتری  به شیوه استاد محور در سال تحصیلی 1403-1402 از تاریخ  1 مرداد تا 15 مرداد ادامه دارد و برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام به نشانی اداره استعداد درخشان مراجعه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری استادمحور دانشگاه الزهرا(س) اعلام شد

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری استادمحور دانشگاه الزهرا(س) اعلام شد