مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-10اقتصادي

با تبدیل به احسن موقوفات ملایر، 70 درصد پلاک ها تعیین تکلیف می شود


فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه با طرح تبدیل به احسن موقوفات یک دانگ یا زیر یک دانگ شهرستان، حدود 70 درصد پلاک ها در شهرها و روستاهای شهرستان تعیین تکلیف می شود، - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه با طرح تبدیل به احسن موقوفات یک دانگ یا زیر یک دانگ شهرستان، حدود 70 درصد پلاک ها در شهرها و روستاهای شهرستان تعیین تکلیف می شود، گفت: با اجرای این طرح، بار بزرگی از دوش مردم برداشته می شود و خودشان مالک می شوند.

سلمان اسماعیلی پنجشنبه 19 مرداد در جلسه هماهنگی تبدیل به احسن موقوفات زیر یک دانگ شهرستان ملایر، به 44 پلاک در 37 شهر و روستای شهرستان که دارای موقوفات یک دانگ یا زیر یک دانگ هستند، اشاره و تصریح کرد: پس از چند صد سال سازمان اوقاف و امور خیریه برای این اقدام پا پیش گذاشته است و طبیعتا قیمت به نفع مردم لحاظ می شود.

اسماعیلی با بیان اینکه شراکت مردم با اوقاف موانع و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، تبدیل به احسن کردن موقوفات زیر یک دانگ را اقدامی مثبت و بسیار بزرگ خواند.

فرماندار ویژه ملایر این طرح را یک تحول بزرگ در شهرستان دانست و خطاب به بخشداران و دهیاران روستاها مطرح کرد: تا 10 شهریورماه پلاک ها را بررسی و اسناد را آماده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تبدیل به احسن موقوفات ملایر، 70 درصد پلاک ها تعیین تکلیف می شود

با تبدیل به احسن موقوفات ملایر، 70 درصد پلاک ها تعیین تکلیف می شود