مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-06ورزشي

مازندران نام آوران جهانی زیادی در حوزه ورزش دارد


جانشین سپاه کربلا با بیان این که مازندران نام آوران جهانی زیادی در حوزه ورزش دارد، گفت: باید از ظرفیت این جوانان برای توسعه ورزش استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد برسلانی ظهر یکشنبه درمراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران استان بیان داشت: زمانی می توانیم موفق شویم که شرایط را برای جوانان مهیا کنیم تا جوانان را به این عرصه بیاوریم.

سردار برسلانی با اشاره به اینکه در حوزه جوانان نباید کوتاهی کنیم، افزود: اگر می بینید بزهکاری رو به افزایش است، ما می توانیم با ظرفیت های بسیج و ظرفیت های شهرستانها و هیئت های ورزشی و با هم افزایی و کمک یکدیگر این جوانان را نجات بدهیم.

جانشین سپاه کربلا ادامه داد: استان ما نام آوران جهانی دارد و استعدادهای خوبی در ورزش استان وجود دارد که با استفاده از دیپلماسی ورزشی می توانیم مسابقات مختلفی در شهرستان و استان برگزار کنیم.

وی افزود: در بخش تربیتی بهترین شرایطی که فراهم شده این است که در مکان های ورزشی از لحاظ بصری شرایط را با ابتکار و خلاقیت برای این تکلیف سخت محیا کنیم.

سردار برسلانی با بیان اینکه، نسلی که ما با روبرو هستیم نسل زاده و تولد یافته کامپیوتر بوده اند، گفت: جوانان این نسل توقع و انتظارش از همه بالاست و این جوانان به دنبال رسیدن و فراهم شدن تمام امکانات رفاهی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نام آوران جهانی زیادی در حوزه ورزش دارد

مازندران نام آوران جهانی زیادی در حوزه ورزش دارد