مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-06حوادث

سارق زورگیر از زنان دزفول اعدام شد


سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرق می نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: علی دهقانی روز یکشنبه افزود: این فرد به اتهام ارتکاب سرقت های متعدد از بانوان در اماکن مختلف شهرستان از جمله آرایشگاه، باشگاه و دارالقرآن با سلاح سرد از قبیل چاقو و قمه پس از کار دقیق اطلاعاتی توسط دستگاه های انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: این متهم پس از طی مراحل رسیدگی باتوجه به تعداد بالای شاکیان پرونده و همچنین ایجاد رعب و وحشت و احساس ناامنی عمومی سال گذشته به اعدام محکوم شده بود.

رییس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: ارتکاب محاربه و افساد فی الارض این متهم از طریق سرقت بر اساس مستندات و سایر شواهد و قرائن موجود در پرونده توسط دادگاه انقلاب اسلامی دزفول محرز شناخته و به اعدام محکوم شد.

وی تاکید کرد: پس از سیر مراحل قانونی و با تایید رأی صادره در دیوان عالی کشور این حکم صبح امروز در زندان دزفول به اجرا درآمد.

دهقانی ادامه داد: محکوم علیه علاوه بر سرقت های متعدد دارای سوابق متعدد کیفری در قاچاق مواد مخدر، سرقت و نگهداری سلاح غیرمجاز نیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق زورگیر از زنان دزفول اعدام شد

سارق زورگیر از زنان دزفول اعدام شد